Degeaba ne-am întors toţi căşile cu fundu-n sus, degeaba am întrebat în stânga şi-n dreapta, card reader-ul nu era de găsit. Ce ne facem, ce ne facem? După aia zice lumea că am făcut tri’ poze la lansare şi nu rămânem cu ceva amintiri. Dar, în mod miraculos şi cu totul neaşteptat, iată că l-am găsit. Sau, mai bine zis, l-a găsit Niki, nepoţica salvatoare a lui Paul. Bine, dacă mă întrebaţi pe mine, cred că e ceva dubios la mijloc din moment ce, la scurt timp, s-a ales cu un caiet fain cu Hannah Montana (şi ştim bine că în zilele astea grele, copiii fac orice pentru un caiet, un pix, un DVD, un orice cu Hannah Montana – mare şmecherie şi cu moda asta).

EXHIBIT A:

Dar nu mă bag, important e că avem card reader-ul. Iar regăsirea lui e cu atât mai importantă cu cât ne-am asigurat şansele de a promova cursul domnului profesor Turambar. Da dom’ professor, am găsit şi o poză cu dumneavoastră (nu e din Click, am photoshopat-o puţin să se vadă clar că nu umblăm cu minciunele; io ce să fac dacă eraţi absorbit de dezbaterea prezidenţilor?)!  Dar gata cu vorba, haideţi să ne mai uităm la un nou calup de poze de la marea lansare.

Începem cu domnul Mirel Palada (AKA Turambar), amfitrionul CCSB şi dragul nostru profesor de sociologie:

Colectivul extins FAR Communication, alături de Chinezu:

Dorina Guţu (mentorul şi coordonatoarea cărţii) şi Bogdan Hrib (directorul Tritonic), cărora le mulţumim din nou pentru tot!

Masa Vorbirii:

Our friend from Spain – Adrian:

People:

Pregătirile fervente de dinainte (o salutăm şi pe această cale pe Alina Gorghiu şi îi mulţumim încă o dată că, în ciuda dezbaterii de pe ecranele mogulilor, a preferat-o pe a noastră):

La taină cu moderatorul, garant al luptei împotriva limbajului de lemn. Nenea Lars nu ştie că era pozat, altfel ne-ar fi zâmbit şi el frumos (mulţam pentru prezenţă!)

Eu cu Paul la autografe (cu ocazia asta am învăţat să scriu şi fără tastatură):

Florenţa alături de fanii „Bloguri, Facebook şi politică” :):

Despre asta este vorba! Vă mulţumim încă o dată tuturor că ne-aţi onorat cu prezenţa! Dar nu vă uitaţi că nu mai este, că or mai veni ocazii (nu divulg încă unde, ce şi cum).

Comentarii
  1. Lars spune:

    Data viitoare să-mi strigați „Păsarica!” 🙂

  2. […] revin, totuşi, la subiect. După evenimentul din Green Hours a urmat, aşa cum am anunţat, lansarea la Gaudeamus. Lume multă. Chiar neaşteptat de multă, […]

  3. […] revin, totuşi, la subiect. După evenimentul din Green Hours a urmat, aşa cum am anunţat, lansarea la Gaudeamus. Lume multă. Chiar neaşteptat de multă, […]

Lasă un răspuns

