Impresii (la rece) dupa lansare

Posted: Noiembrie 21, 2009 by Aparaschivei Paul in Evenimente
Etichete:, , , ,

Si a fost lansarea din Green Hours. Si a fost lume. Destula si foarte buna. Ii reamintesc aici pe doamna profesoara Dorina Gutu (multumim mult pentru tot sprijinul si increderea acordate!), domnii si domnisoarele de la Tritonic (Bogdan Hrib, Iulia Cioara si, nu in ultimul rand, Alexandra Dolea).

Trebuie sa le multumesc, totodata, invitatilor: Alina Gorghiu (deputatul tau din Green Hours:-).  Avand in vedere dezbaterile electorale dintre cei trei cantidati, a fost singura reprezentanta a mediului politic care a putut – si a reusit cu brio! – sa ne onoreze invitatia). Intaiului moderatoriu al blogosferei, mister Chinezu care, asa cum bine s-a autoevaluat aici, a fost o pata multicolora de omenie.

Trebuie sa le multumim si lui Adi Zabava, Nenea Lars, Dromichaetes, socio-profu’ Turambar, omul cu pipa 🙂 – Cezar Paul-Badescu, Andy Mihail, colectivului Pastel Group prezent la eveniment, dar si celorlalti prieteni care nu pot fi linkuiti (aici ma refer, in special, la Cristi si Ana. Thx guys! :-))

Iar noi, autorii, ne-am simtit extreeem de bine. Mi-am dat seama ca treaba cu autograful e destul de grea. Cu toate astea, pot spune ca i was born to do this :-D. Revin mai tarziu si cu imagini de la fata locului.  Nu de alta, dar nu-mi gasesc card reader-ul…

Update: câteva poze proaspăt developate:

Şi, bineînţeles, corifeii FAR Communication:

Cum mai vin ceva poze de la developat, cum le postăm. Iar dacă aveţi şi voi ceva poze de share-uit, daţi-ne un semn şi punem de un user generated 🙂

Comentarii
  1. chinezu spune:

    bai, sa stiti ca inca nu m-am apucat sa citesc cartea
    da’ cand o fac, imi iau ca pe vremuri pixul si fisa de lectura
    ne mai auzim noi…
    😀

    • Aparaschivei Paul spune:

      Stai flexy Chinezule. Vine iarna, te bagi la şezătoare si, obligat-fortat, o citesti.
      Sa ne (re)vedem cu bine! Sanatate naturala!

  2. alina gorghiu spune:

    Multam mult de invitatie, dar te avertizez ca la urmatoarea lansare nu mai vin, ca m-ati complexat tare cand ati spus ce varsta aveti…asa tineri, dar totusi atat de destepti 🙂

    • Aparaschivei Paul spune:

      Noi vă mulţumim pentru prezenţă!

      Să sperăm că o să reuşim şi cu alte ocazii să vă complexăm. Mă gândesc deja la alte studii lansate, în viitorul apropiat! 😀

  3. Turambar spune:

    Hei, vreau shi eu poze. Cu stralucitorul de mine, evident.

    Miercuri, la curs, da? Pe stick, da?

    🙂

    • Tudor Salcudeanu spune:

      Noh, acu-i acu! Daca nu gasesc o poza cu dom’ profesor ma aleg cu vreo restanta. Mizez pe paul sa-si gaseasca card reader-u. Daca nu, heeh, noroc ca stiu sa ma joc prin photoshop. Aaaa, am zis asta cu voce tare? Nu…am scris-o :))

      Multumim pentru prezenta si vorbele da bine! Ramanem indatorati!

  4. Alexandra Dolea spune:

    Multumesc si eu pt. colaborarea frumoasa! La mai multe carti si cel putin tot atatea lansari reusite! Toate cele bune,
    Alexandra D.

Lasă un răspuns

